News Flash:

Zilnic, peste zece locatari reclama ca sunt furati de administrator

30 Octombrie 2007
2720 Vizualizari | 5 Comentarii
• Conducerea Biroului Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei nu mai reuseste sa faca fata numarului mare de solicitari din partea locatarilor care reclama neregulile financiare din cadrul asociatiilor de proprietari • Abia din aceasta toamna, angajatii Biroului pot efectua controale financiare la asociatii


Din ce in ce mai multi ieseni sunt nemultumiti de modul in care functioneaza asociatia de proprietari, de intocmirea listelor de plata de catre administratorii asociatiilor, iar majoritatea locatarilor se prezinta la Biroul Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei si reclama neregulile savarsite de acestia. Conducerea Biroului Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei nu reuseste sa faca fata numarului mare de sesizari primite din partea locatarilor. De asemenea, sefii Biroului sustin ca primesc zilnic peste zece sesizari prin care sunt reclamate furturi din banii proprietarilor, refuzul administratorilor de a colabora in vederea imbunatatirii situatiei asociatiei si incarcarea nejustificata a listelor de plata.

"Sunt marcat de faptul ca angajatii Biroului inregistreaza zilnic peste zece sesizari prin care locatarii din municipiul Iasi reclama fel de fel de cazuri in care sustin ca in cadrul asociatiei de care apartin se petrec tot felul de nereguli financiare. Majoritatea oamenilor care vin si fac sesizari reclama de obicei faptul ca administratorii asociatiilor umfla nejustificat listele de plata, iar de cele mai multe ori le afiseaza cu intarziere si daca locatarii nu platesc imediat dupa ce le-au afisat, sunt penalizati deoarece au depasit termenul limita de plata a utilitatilor. Problema este ca toate sesizarile sunt serioase si trebuiesc analizate cu foarte mare atentie, insa, din pacate, nu dispunem de suficient personal. Din acest motiv am cerut suplimentarea numarului angajatilor din cadrul serviciului nostru in noua organigrama", a declarat Petrica Focsa, seful Biroului Asociatii de Proprietari din cadrul primariei. Totusi, pana la aprobarea organigramei din cadrul Primariei, conducerea Biroului este nevoita sa ia in considerare reclamatiile locatarilor in functie de urgenta si abia din aceasta toamna vor putea efectua legal controale in contabilitatea asociatiilor. "Asteptam aparitia normelor metodologice pentru a vedea cat ne putem implica in actele financiare. Pana atunci nu pot spune ce tip de controale vom putea efectua in ceea priveste contabilitatea asociatiilor", a mai declarat Petrica Focsa. De asemenea, conducerea Biroului sustine ca vor fi mult mai drastici cu administratorii asociatiilor de proprietari, astfel incat sa nu se mai repete cazurile celor care au fugit cu banii locatarilor. Anul trecut, in urma unor controale efectuate de reprezentantii societatii comerciale CET Iasi SA, s-a constatat ca circa 50 de miliarde de lei au fost bagate in buzunar de catre administratorii mai multor asociatii.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (5)

Irinel  | #21384
Dorim nr. telefon si un email sau daca au un site cei de la Biroul Asociatiei de Proprietari din cadrul Primariei. Nemultumiti sunt mult mai multi dar n-au timp
ionel  | #21385
Numiti administratorii care nu-si fac datoria, precum si pe cei competenti, binenteles daca sunt !
maria  | #21386
sa se faca mai des controale la asociatii deoarece ne fura ca in codru .bani multi pe nimi ca toata.in fiecare luna isi maresc din ce in ce mai mult salariile .
O voce  | #21387
Pentru ca exista o lipsa totala de control a Asociatiilor de Proprietari,administratorii acestora au devenit proprietari pe intreg patrimoniul asociatiilor.Administratorii nu dau nici-un fel de socoteala nimanui, ajung sa-si rotunjeasca bine veniturile.Sunt asociatii de proprietari care n-au facut nici-o sedinta de asociatie,n-au prezentat nici-un bilant contabil.
Rodica  | #21388
Am mai zis : cam 85% din administratorii si 50% din presedintii asociatiilor de proprietari din orasul Iasi au 4 clase . Cum sa indeplineasca acestia un "management financiar' si un "management administrativ" ? Cum sa le dai banii altora ca sa-i gestioneze, cind ei au uitat si tabla inmultirii si tin creionul in mana precum stiuletele la desfacat ? Cum sa-ti faca un bilant contabil ? Ce pot sa discute cu furnizorii de utilitati ? Cum pot sa inteleaga sau sa reprezinte interesele locatarilor ? Cat despre furat - sant experti !
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3562 (s) | 24 queries | Mysql time :0.167359 (s)

loading...