News Flash:

Atentie MAXIMA la firmele de curierat! Au cifre de afaceri de sute de milioane de euro, dar pacalesc oamenii! Iata ce trebuie sa verificati cand apelati la ei

16 Iulie 2018
3635 Vizualizari | 1 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6658 RON (-0.0009)
USD: 4.0493 RON (+0.0134)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

• Anul trecut, firma Fan Courier Express SRL a fost cea mai reclamata firma de profil • Comisarii de la Protectia Consumatorilor au atentionat reprezentantii firmei, deoarece nu erau afisate tarifele de livrare • Intr-un singur an, firma a inregistrat o cifra de afaceri colosala de aproape 130 milioane de euro • Au fost verificate inca doua firme de curierat, problemele identificate fiind aceleasi • Iesenii reclama cel mai des timpul de livrare indelungat

Daca ne raportam la cifrele de afaceri ale firmelor de curierat, patronii acestora inregistreaza vanzari anuale colosale. Insa, in ciuda sumele ametitoare, calitatea serviciilor oferite lasa de dorit. Cele mai intalnite reclamatii fac referire la obiectele distruse din pachete sau perioada depasita de livrare.

La inceputul lunii, comisarii de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi au verificat punctele de lucru ale firmelor de curierat. In aceste conditii, recent, s-au descoperit nereguli in activitatea societatii Fan Courier Express SRL.

Reprezentantii societatii nu au afisat preturile practicate pentru livrarea bunurilor, nu au afisat taxele vamale si platile TVA. Comisarii au decis ca in prima faza sa aplice un avertisment, deoarece este prima abatere a societatii la acest capitol. S-a inregistrat si o reclamatie privind nelivrarea la timp a bunurilor.

Conform datelor financiare ale societatii, cu sediul in Bucuresti si cu mai multe puncte de lucru in tara, in 2017 a inregistrat vanzari de 585,9 milioane lie, adica 127,3 milioane euro. Si profitul este pe masura, de aproape 67 milioane lei, in jur de 15 milioane de euro. Aceleasi date arata si un numar de 2.473 de angajati. Societatea este controlata de trei asociati: Neculai Mihai, Adrian Mihai si Felix Lucretiu Patrascanu. Reprezentantii firmei nu au putut fi contactati.

Citeste si : Teapa de zile mari luata de un iesean! A primit un telefon de la Fan Courier care l-a scos din minti. Si-a jurat ca nu mai apeleaza la serviciile acestei firme

Probleme si la concurenta

Controalele au continuat si la celelalte societati de profil. Asadar, societatea bucuresteana Urgent Cargus SA a fost identificata de comisarii ieseni tot cu probleme legate de neafisarea preturilor. Pentru nelivrare la timp, de la inceputul anului, societatea a fost reclamata de trei ori.

Urgent Cargus SA a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 372,3 milioane lei, aproape 80 milioane euro, un profit de 2,2 milioane lei, cu un numar de 1.044 angajati.

Societatea este controlata de Ovidiu George Paun si doua societati din Cipru, Mardeto Holdings LTD si Debutante LTD. Aceleasi nereguli au fost descoperite la alta firma de curierat mult mai mica: Nemo Expres Logistic SRL, cu sediul principal in Bucuresti. Situatia financiara a societatii arata o serie de probleme destul de mari.

In 2017, cifra de afaceri a fost de aproape 100 milioane lei, dar pierderi de aproape 80 mii lei. In firma sunt mentionati 330 de angajati. Nemo Expres Logistic SRL este detinuta de doi asociati: Dan Dumitru Serbanescu si Florian Stelian. Reporterii BZI au incercat sa obtina un punct de vedere din partea reprezentantilor celor doua societati, dar acestia nu au putut fi contactati.

Citeste si : Nu si-a imaginat ca va trece prin aceasta experienta! O femeie din Iasi acuza Urgent Cargus ca a distrus Craciunul copilului sau

Fan Courier este cea mai reclamata

Anul trecut, Fan Courier a fost cea mai reclamata firma de curierat. Clientii nemultumiti au depus la CJPC un numar de 30 de reclamatii pe numele firmei amintite, dintr-un total de 56 de sesizari legate de activitatea societatilor de curierat.

Spre exemplu, anul trecut, o ieseanca a profitat de o oferta de Black Friday si a comandat cinci vase de ceramica. Curierul s-a deplasat la adresa indicata, moment in care a fost achitata suma de 300 de lei. Dupa ce a deschis coletul, a observat ca vasele comandate erau sparte.

Citeste si : A crescut numarul reclamatiilor depuse de ieseni

Cei de la Fan Courier s-au scuzat explicand ca vina apartine fimei care a vandut bolurile. Insa, reprezentantii societatii care au vandut produsele au explicat ca acestea se aflau in stare perfecta. Chiar si asa, au acceptat sa trimita o noua comanda, dar care a intarziat din cauza serviciilor greoaie de curierat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

curierat reclamatii protectia consumatorului urgent cargus
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Elen  | #661503
La fan courier se fraudeaza zilnic sume uriase statul.pierde sume uriase iar românii sunt umiliti. Cum scot curierii chitante nefiscale si tastraza tarife din burta. Cineva le permite!!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1750 (s) | 21 queries | Mysql time :0.029289 (s)